Министерство на образованието и науката – Прессъобщение

site.btaМОН и МЕУ ще си партнират за дигитализиране на обучението и намаляване на административната тежест

МОН и МЕУ ще си партнират за дигитализиране на обучението и намаляване на административната тежест
МОН и МЕУ ще си партнират за дигитализиране на обучението и намаляване на административната тежест

По-добро планиране на дейностите, свързани с обновяване, поддръжка и управление на информационните ресурси в системата на образование науката. Това бе основна тема на среща между министъра на образованието и науката проф. Галин Цоков и министъра на електронното управление  Александър Йоловски. Двамата обсъдиха и възможността за по-оперативно съгласуване на е-проектите, които са в ход. 

“Сред основните приоритети на екипа на МОН е намаляване на административната тежест в целия сектор и се надявам да набележим заедно и мерки за внедряване на повече дигитални решения в този процес”, подчерта проф. Цоков. По думите е много важна и експертизата на МЕУ в процеса на внедряване на повече иновации в обучителния процес. Той акцентира и че анализът на състоянието на институцията показва, че до този момент не е имало нужната координация между двете администрации. “Сега е моментът да променим това и да работим като екип, за да постигаме и по-бързи резултати в тази толкова важна област за цялото общество”, подчерта проф. Галин Цоков. 

Министър Йоловски увери проф. Цоков, че екипът му може да помогне с консултации и предоставяне на спецификации за оборудване, както и за постигане на по-добри пазарни условия при закупуване на информационни технологии. “Ще обменяме добри практики, ще си партнираме в името на нашите деца”, каза министър Йоловски.

В срещата участваха и зам.-министър Наталия Митева, главният секретар на МОН Албена Михайлова и началникът на кабинета на министъра Наталия Михалевска.

 

 

 

Потвърждение

Моля потвърдете купуването на избраната новина

Към 17:50 на 23.06.2025 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация