Институт за развитие на публичната среда – Прессъобщение

site.btaИнститут за развитие на публичната среда: Близо 2.4 млн. лв. инвестирани за реклама в медиите и сериозни размествания в последните 10 дни от кампанията

Институт за развитие на публичната среда: Близо 2.4 млн. лв. инвестирани за реклама в медиите и сериозни размествания в последните 10 дни от кампанията
Институт за развитие на публичната среда: Близо 2.4 млн. лв. инвестирани за реклама в медиите и сериозни размествания в последните 10 дни от кампанията

Предизборната кампания за парламентарните избори на 2-ри април приключва днес. И в тази кампания Институт за развитие на публичната среда (ИРПС) мониторира разходите за медии в кампанията за 2-и април. Този път проследихме официалните страници на 39 национални и регионални медии – 9 телевизии, 3 радиостанции, 11 вестника и 16 информационни сайтове и агенции. 

Два дни преди изборите (към 30.03) данните показват, че партиите и коалициите са отделили 2 395 882 лева (без ДДС). Това е ръст от над 1 млн. лева спрямо предходния период

Кои формации отделиха най-много за реклама и към кои медии насочиха средствата си, може да прочетете в публикацията на платформата “Отворен парламент” - “Близо 2.4 млн. лв. инвестирани за реклама в медиите и сериозни размествания в последните 10 дни от кампанията”. 

 

news.modal.header

news.modal.text

Към 17:29 на 04.03.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация