site.btaОтговорността е на наземните оператори, заявиха от „СОФ Кънект“ в позиция за зачестилите случаи на лошо обслужване на пътници


Във връзка с инцидента от петък и със зачестилите случаи на лошо обслужване на пътници заявяваме, че отговорността е изцяло на наземните оператори - компаниите „Голдеър Хендлинг“ АД и „Суиспорт България“ АД, които обслужват пътниците на летището в София – от чекирането им, през проверката на размера на багажите преди отвеждането им до самолета, превозването им с автобус или преминаването им на „ръкав" и времето за доставянето на багажа. Това посочиха в позиция на официалната си фейсбук страница от „СОФ Кънект“, оператор на столичното летище „Васил Левски“.
По-рано от Министерството на транспорта и съобщенията информираха, че вицепремиерът и транспортен министър Гроздан Караджов свиква утре спешна среща във връзка с неуредици на Летище „Васил Левски" - София и „драстичен инцидент" от вчера вечерта. При инцидента близо 300 пътници на полет от Лондон са били блокирани за близо час в „ръкава“, свързващ самолета с терминала на летището.
От летищния оператор припомниха, че през февруари са изпратили на Главна дирекция (ГД) „Гражданска въздухоплавателна администрация“ (ГВА) към Министерство на транспорта и съобщенията документ, с който са настояли наземните оператори да спазват базови стандарти за обслужване на пътниците. От „СОФ Кънект“ допълниха, че резултат от това не е имало.
Двата наземни оператора са избрани от министерството и имат договори за обслужване с авиокомпаниите, не със „СОФ Кънект“. Тяхната дейност се контролира от ГД ГВА и единствено тя може да повлияе за подобряване качеството на обслужване на пътниците, пише в позицията.
От „СОФ Кънект“ посочиха също, че приветстват утрешната среща с Гроздан Караджов и очакват да обсъдят и заедно да намерят най-правилното решение в името на доброто обслужване на пътниците на летището.
/БИ/
Потвърждение
Моля потвърдете купуването на избраната новина