site.btaДеца от училище „Българче“ в Неапол получиха грамоти от конкурса за диктовки, част от кампанията „Написаното остава. Пиши правилно!“

Деца от училище „Българче“ в Неапол получиха грамоти от конкурса за диктовки, част от кампанията „Написаното остава. Пиши правилно!“
Деца от училище „Българче“ в Неапол получиха грамоти от конкурса за диктовки, част от кампанията „Написаното остава. Пиши правилно!“
Снимка: Училище „Българче“ в Неапол

Възпитаници на училище „Българче“ в Неапол, Италия, получиха грамоти и поощрителни награди  от Конкурс за диктовки – част от кампанията „Написаното остава. Пиши правилно!“ по случай 24 май 2025. Това съобщи просветното средище на Фейсбук страницата си, където публикува и отличията на своите ученици. 

„Браво, юначета! Гордеем се с вас!“, написаха от учебното заведение. 

Училището публикува в социалната мрежа и част от диктовките на своите възпитаници. 

Институтът за български език „Проф. Любомир Андрейчин“ при Българската академия на науките традиционно покани българските учители и ученици да се присъединят към кампанията на Института „Написаното остава. Пиши правилно!“ по случай 24 май – Деня на светите братя Кирил и Методий, на българската азбука, просвета и култура и на славянската книжовност. 

За дванайста поредна година на 24 май (както и през целия месец май) малки и големи ученици направиха кратка диктовка – не само за да проверят знанията си за българския правопис и пунктуация, а и за да засвидетелстват почитта си към българската просвета и култура, към българските учители, учени, просветители и дейци на културата.

Българското неделно училище „Българче“ в Неапол, Италия, е създадено от „Асоциация за българска култура“. Образователното средище предлага обучение по български език и литература, история и география на България.

Учебното заведение фигурира в списъка на българските неделни училища в чужбина на Министерството на образованието и науката на България.

/ИКВ/

Потвърждение

Моля потвърдете купуването на избраната новина

Към 20:54 на 13.06.2025 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация