site.btaВисокотехнологичният сектор трябва да бъде в ядрото на новия бранд “България“, обединиха се представители на браншови организации

Снимка: Благой Кирилов/БТА
Високотехнологичният сектор трябва да бъде в ядрото на новата стратегия за бранд "България". Това беше посланието на участниците в днешната дискусия на Българската асоциация на софтуерните компании (БАСКОМ) на тема "Защо България?" в София Тех

За да прочетете цялата статия

Абонирайте се Влезте във Вашата БТА

Продължете да четете с абонамент

Вижте условията

/ЕС/

Потвърждение

Моля потвърдете купуването на избраната новина

Към 10:07 на 18.07.2025 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация