site.bta Общественият съвет към ЦИК се обръща към медиите и към социологическите агенции с призив да не публикуват данни от проучвания в хода на изборния ден, преди 20:00 часа
Общественият съвет към ЦИК се обръща към доставчиците на медийни услуги и към социологическите агенции да спазват духа и буквата на Изборния кодекс - чл. 204 и чл. 205, и да не разпространяват и публикуват данни от социологически проучвания, т.нар. екзит-пол, в хода на изборния ден, преди 20 часа, под каквато и да е форма. Това се посочва в обръщение на Общественият съвет към Централната избирателна комисия до "Алфа рисърч", "Галъп интернешънъл Болкан“, "Тренд", "Маркет линкс", до медиите, Българската социологическа асоциация, получено в БТА.Съгласно текстовете на Изборния кодекс (т. 15 от Допълнителни разпоредби), забраната се отнася и до профилите в социалните мрежи като Фейсбук, X (Туитър), Вайбър, Ютюб, Тик-ток и др. на доставчиците на медийни услуги, припомнят от Обществения съвет към ЦИК.
/ВД/
Потвърждение
Моля потвърдете купуването на избраната новина