site.btaВъншните оценявания трябва да помагат на училищата да се подобрят, а не водят до напрежение, казва Люба Йорданова от "Заедно в час"

Национални външни оценявания в образованието. Снимка: Фондация "Заедно в час"
Националните външни оценявания, или изпитите след четвърти, седми и десети клас, би трябвало да покажат как се справят училищата и накъде трябва да се насочат националните и общински политики, така че всеки ученик да получи качествено образование. Вместо това водят до напрежение за ученици, родители и учители, коментира Люба Йорданова, старши специалист за "Стратегически партньорства" във фондацията "Заедно в час", съобщиха от организацията.

За да прочетете цялата статия

Абонирайте се Влезте във Вашата БТА

Продължете да четете с абонамент

Вижте условията

/АКМ/

Потвърждение

Моля потвърдете купуването на избраната новина

Към 15:28 на 24.06.2025 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация