site.btaЗа холистичен подход в преподаването в училище призовават експерти в статия в списание „Българска наука“   

За холистичен подход в преподаването в училище призовават експерти в статия в списание „Българска наука“   
За холистичен подход в преподаването в училище призовават експерти в статия в списание „Българска наука“   
Момент от учебен час, снимка: архив на сп. "Българска наука"
Новият брой на сп. „Българска наука“ разглежда темата за съвременните подходи и технологии на преподаване в училищата. Уроците в училище все повече трябва да разширяват възможностите за индивидуална свобода, да осигуряват достатъчно възможности за избор в действията и усещане за сигурност у всяко дете. Необходим е холистичен (отчитащ особеностите на всички ангажирани в учебния процес, бел.р.) подход в преподаването и най-ценното умение, на което децата следва да бъдат научени, е да свикнат да учат, т.е. да се научат как и откъде да попиват нова информация, която ще им бъде полезна за развитието и кариерата им, отбелязват авторите на статията в списанието.   

За да прочетете цялата статия

Абонирайте се Влезте във Вашата БТА

Продължете да четете с абонамент

Вижте условията

/ХК/

news.modal.header

news.modal.text

Към 19:25 на 16.05.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация