site.btaЗа холистичен подход в преподаването в училище призовават експерти в статия в списание „Българска наука“
                                            
                                                                                                                                                        Момент от учебен час, снимка: архив на сп. "Българска наука"
                                                                                                                
                    
                    
                        
                                                                                            
                        
                    
                                                        
                    
                
                Новият брой на сп. „Българска наука“ разглежда темата за съвременните подходи и технологии на преподаване в училищата. Уроците в училище все повече трябва да разширяват възможностите за индивидуална свобода, да осигуряват достатъчно възможности за избор в действията и усещане за сигурност у всяко дете. Необходим е холистичен (отчитащ особеностите на всички ангажирани в учебния процес, бел.р.) подход в преподаването и най-ценното умение, на което децата следва да бъдат научени, е да свикнат да учат, т.е. да се научат как и откъде да попиват нова информация, която ще им бъде полезна за развитието и кариерата им, отбелязват авторите на статията в списанието.   
                                    
                                                                                                /ХК/
Потвърждение
Моля потвърдете купуването на избраната новина