site.btaСтудентката по "Графичен дизайн" в НБУ Маряна Петрова е автор на новото лого на фестивала "Софийски музикални седмици"

Снимка: Нов български университет
Студентката по "Графичен дизайн" в Нов български университет (НБУ) Маряна Петрова изготви новата бранд идентичност на музикалния фестивал "Софийски музикални седмици", съобщи пресцентърът на висшето училище. Логото отразява символите на класическата музика с олекотен, загатващ образ на ключ сол, провокиращ въображението. Същевременно е вплетена символиката на град София - профил на женския образ Света София с корона, изобразяваща античните стени на столицата. Подбраните цветове - дълбоко жълто и плътно синьо, са носители на смисъла за неугасващото и вечността. Пламенно жълто, преливащо извън рамките, носител на светлината и духовността, в съчетание със студено синьо, като контрапункт в логото. В синьото е вложен безкраят и чистотата в природата, представяйки нематериалното в света, и пренесен в изкуството.            

За да прочетете цялата статия

Абонирайте се Влезте във Вашата БТА

Продължете да четете с абонамент

Вижте условията

/АКМ/

Потвърждение

Моля потвърдете купуването на избраната новина

Към 09:26 на 24.08.2025 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация