site.btaТърговската верига "Лидл" се включва в световна вегетарианска кампания
IF  14:27:31  10-01-2022 
 ZM1423IF.015
 търговска верига -  вегетариански храни -  кампания
 
 Търговската верига "Лидл" 
 се включва в световна 
 вегетарианска кампания
 
 
 София, 10 януари /Христо Воденов, БТА/
 Търговската верига "Лидл" (Lidl) се включва в световната вегетарианска кампания "Веганюари" (Veganuary - от Vegan и January/януари - бел. ред.), съобщиха от компанията. 
 Веригата участва с лимитирани и разнообразни веган продукти, сред които сладолед и готови ястия, както и с рецепти и съвети за хранене с алтернативи на растителна основа.
 Със своите климатично неутрални веган продукти "Лидл" се класира на първо място в две ключови категории на "Интернешънъл Ви-лейбъл ауордс" (International V-Label Awards): "Устойчивост" - присъждана от 15-членно експертно жури с представители от медии и неправителствения сектор, и "Специалната награда на публиката" след проведено гласуване от 40 000 потребители.         
 "Ви-лейбъл" (V-Label) е организация, която от 1996 г. сертифицира вегетариански и веган продукти и присъжда първите по рода си награди за качество, иновативност и положително въздействие "Интернешънъл Ви-лейбъл".
 /ЦМ/
 
Потвърждение
Моля потвърдете купуването на избраната новина