site.btaИнтерактивна класна стая бе открита в шуменска детска градина

BOBSTH 15:50:02 15-05-2018
IS1548BO.017
Шумен - детска градина - новост

Интерактивна класна стая бе открита в шуменска детска градина


Шумен, 15 май /Станимир Савов, БТА/
Интерактивна класна стая с 16 индивидуални места за работа, преносими компютри, "интерактивна тъч маса" и роботи бе открита днес в шуменската детска градина "Космонавт". Пространството ще обслужва нуждите на школата по "Информационни технологии" в градината, която се предлага като допълнителна дейност на децата. Това съобщиха от учебното заведение.
Класната стая е изградена по проект на ОП "Еразъм +" "Бъдещото училище започва от днес", в който участват детски градини, училища и колеж от Белгия, Италия, Исландия, Гваделупа, Швеция, Англия, Турция и България.
"С откриването на интерактивната класна стая бе дадено началото на мобилността в България по проекта. Учителите - партньори ще имат възможност до 18 май да гостуват в шуменската детска градина и да наблюдават учебния процес с децата и работа им с различни софтуерни и електронни ресурси и игри", уточняват от детската градина. От там допълват, че дейностите по проекта са започнали през 2017 г. и ще продължат до 2020 г.
Целта на проекта е използването на информационно-комуникационните технологии /ИКТ/, на виртуални медии и цифрови технологии да бъде включено във всички нива на системата за обучение; да се предизвика интерес към технологиите и чрез тях детската градина и училището да се превърнат в желана територия и така да се противодейства на преждевременното напускане на училище; да се улесни интеграцията на деца и ученици със специални образователни потребности и в неравностойно положение, чрез включването ми в дейности, при които имат ежедневен контакт с ИКТ.

/ИС/

Потвърждение

Моля потвърдете купуването на избраната новина

Към 06:29 на 21.06.2025 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация