site.btaУчилище „Кирил и Методий“ в Никозия обяви акценти от представянето си на международната среща по „Еразъм+ – Уча БЕЛ 4.0“ в Будапеща

Училище „Кирил и Методий“ в Никозия обяви акценти от представянето си на международната среща по „Еразъм+ – Уча БЕЛ 4.0“ в Будапеща
Училище „Кирил и Методий“ в Никозия обяви акценти от представянето си на международната среща по „Еразъм+ – Уча БЕЛ 4.0“ в Будапеща
Снимка: Училище „Кирил и Методий“ в Никозия, Кипър

Българското училище „Кирил и Методий“ в Никозия, Кипър, публикува във Фейсбук страницата си акценти от представянето на училищния екип по време на международна среща по проект Еразъм+ „Уча БЕЛ 4.0“, която се състоя между 14 и 17 ноември в Будапеща, Унгария.

„Представихме нашите електронни ресурси за ниво А1.1, разработени за деца на възраст 7-10 години, които учат български в неделни училища зад граница“, разказаха от просветната институция в социалната мрежа.

Основна цел е да формираме комуникативна компетентност на ниво А1.1, като развиваме умението децата да използват езика в реални ситуации чрез комуникативен и дейностно ориентиран подход, добавиха от там.

От училищния екип обявиха, че са разработени 12 теми с над 100 ресурса, включващи 41 интерактивни упражнения, 20 презентации и 10 видеа.

Използваният дейностен метод (TBL) е учене чрез общуване и действие, фокусирано върху устната реч и теми, близки до детския опит.

Сред акцентите в разработените ресурси по проекта е интерактивност: включване на игрови елементи като точки и звездички, както и интерактивни елементи, които водят до конкретен, видим резултат.

Ресурсите предоставят незабавна обратна връзка (звуков/визуален сигнал), визуална подкрепа и възможност за повторение на грешен елемент.

Всяка нова дума може да бъде чута и видяна, като се използва качествено аудио, анимации и кратки видеа.

Този подход превръща ученето на български в активна и реална комуникация, посочиха от просветното средище.

/ИКВ/

Потвърждение

Моля потвърдете купуването на избраната новина

Към 04:16 на 13.12.2025 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация