site.btaБелга: Фламандските партии са изразходвали 1,8 млн. евро за реклами в социалните медии преди местните избори

Предизборни плакати преди местния вот в Белгия. Снимка: Белга
Фламандските политически партии са изразходвали от септември насам близо 1,8 млн. евро за реклами в социалните мрежи „Фейсбук“ и „Инстаграм“ за местните избори, които ще се проведат тази събота и неделя. „Фламандски интерес“ е изразходвал близо една

За да прочетете цялата статия

Абонирайте се Влезте във Вашата БТА

Продължете да четете с абонамент

Вижте условията

/ПГ/

Потвърждение

Моля потвърдете купуването на избраната новина

Към 17:21 на 10.10.2025 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация