site.btaДеца от училището „Райна Княгиня“ в Дъблин изработваха витражи

Деца от училището „Райна Княгиня“ в Дъблин изработваха витражи
Деца от училището „Райна Княгиня“ в Дъблин изработваха витражи
Снимки: Българско училище „Райна Княгиня“ / Фейсбук

Витражи изработиха учениците от Българското училище „Райна Княгиня“ в Дъблин, Ирландия по време на арт работилница. Занятието се проведе в часовете по изкуство на учебното заведение, водени от Валентина Лазарова. 

В него се включиха 11 деца, разказа Лазарова специално за рубриката БГ Свят на БТА. „Идеята за витражите се роди спонтанно. Търсих интересна, нова и цветна тема, която да заинтригува моите ученици, защото те много обичат да рисуват“, сподели тя. 

По думите ѝ, групата по арт е съставена от деца в различни класове - от 7-годишни до 4 клас, а изборът на тема за часовете е истинско предизвикателство.

„Радвам се, че изработването на витражите много им хареса. Повечето от децата завършиха проекта. Много красиви и оригинални се получиха“, каза още Лазарова.

За изработването на витражите децата използваха хартиено тиксо и моливи. Те залепиха тиксото в различни геометрични фигури. „Показах им различни витражи и поговорихме за това, къде могат да ги видят в реалния живот“, посочи още преподавателят по изкуство. 

Българска асоциация за образование „Райна Княгиня“ е основана от учители. Целта на Българското училище „Райна Княгиня“ – Дъблин и Туламор, към асоциацията е да създаде среда, в която се учи и общува на български език. В учебното заведение в Дъблин учат 105 деца, а в Туламор те са 20.

/ЮХ/

В допълнение

Избиране на снимки

Моля потвърдете избраните снимки. Това действие не е свързано с плащане. Ако продължите, избраните снимки ще бъдат извадени от баланса на вашите активни абонаментни пакети.

Изтегляне на снимки

Моля потвърдете изтеглянето на избраните снимката/ите

news.modal.header

news.modal.text

Към 21:43 на 02.03.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация