site.btaКръжок на тема „Рибки от глина“ се състоя в Българското училище „Д-р Петър Берон“ в Рединг, Великобритания

Кръжок на тема „Рибки от глина“ се състоя в Българското училище „Д-р Петър Берон“ в Рединг, Великобритания
Кръжок на тема „Рибки от глина“ се състоя в Българското училище „Д-р Петър Берон“ в Рединг, Великобритания
Снимка: Българското училище „Д-р Петър Берон“ в Рединг

Кръжок на тема „Рибки от глина“ се състоя в Българското училище „Д-р Петър Берон“ в Рединг, Великобритания. Това съобщават от просветното средище на своята страница във Фейсбук.

„Учениците се потопиха в света на творчеството с едно вълнуващо занимание - създадоха риби от глина. По време на кръжока те използваха въображението си и сръчните си ръце, за да създадат уникални рибки с декоративни елементи“, посочват от учебното заведение.

От образователното средище добавят, че работата с глина не само развива фината моторика, но и насърчава индивидуалния творчески талант.

Българското училище „Д-р Петър Берон“ в Рединг, Великобритания, е включено в списъка на българските неделни училища в чужбина на Министерството на образованието и науката на България и има право да издава легитимни удостоверения. Учебното заведение приема ученици в подготвителна група (след навършване на четири години), в начален етап на обучение – от първи до четвърти клас (при навършени седем години през месец септември на съответната учебна година или по преценка на родителя/учителя), и в гимназиален етап – осми-десети клас, посочиха по-рано от училището в социалната мрежа.

Обучението е структурирано в присъствена, хибридна и дистанционна форма. Преподаваните предмети са български език и литература, история и цивилизации, география и икономика на България. Извънкласните занимания включват кръжок за опознаване и запазване на българските традиции, обичаи и култура, изобразително изкуство и изработване на изделия от бита на българите, народни песни и танци. 

/ЙК/

Потвърждение

Моля потвърдете купуването на избраната новина

Към 17:53 на 16.05.2025 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация