site.btaПрякото и преносно значение на думите учиха четвъртокласниците от училище „Св. св. Кирил и Методий“ в Уотфорд

Прякото и преносно значение на думите учиха четвъртокласниците от училище „Св. св. Кирил и Методий“ в Уотфорд
Прякото и преносно значение на думите учиха четвъртокласниците от училище „Св. св. Кирил и Методий“ в Уотфорд
Снимка: Българско училище „Св. св. Кирил и Методий“ в Уотфорд

Прякото и преносно значение на думите учиха четвъртокласниците от Българското училище „Св. св. Кирил и Методий“ в Уотфорд, Великобритания. Учениците от трети клас имаха урок на тема „Видове изречения в общуването“, а второкласниците добавиха нови знания за съгласните. Всички репетираха и за коледното тържество, съобщиха от просветното средище в своята Фейсбук страница.

„Много старание положиха четвъртокласниците. Всички работиха усърдно и с желание. И с трети клас имахме изключително динамичен ден. Взехме нов урок и писахме съобщителни и въпросителни изречения. Правихме и репетиция за всичко, което ни очаква на коледното  тържество - танци, песни и сценки“, разказаха от учебното заведение.

Както БТА писа, Българското училище „Св. св. Кирил и Методий“ в Уотфорд е основано през септември 2013 година по инициатива и под ръководството на Галина Джап. Целите на учебното заведение са да съхрани българския език и култура и да се превърне в средище на българската общност в Уотфорд и района. То съществува две години на самоиздръжка. От 2015 година е лицензирано от българското Министерство на образованието и науката по програмата „Роден език и култура зад граница“. От учебната 2016/2017 година училището е регистрирано в списъка на българските неделни училища в чужбина.

/ИКВ/

В допълнение

Избиране на снимки

Моля потвърдете избраните снимки. Това действие не е свързано с плащане. Ако продължите, избраните снимки ще бъдат извадени от баланса на вашите активни абонаментни пакети.

Изтегляне на снимки

Моля потвърдете изтеглянето на избраните снимката/ите

news.modal.header

news.modal.text

Към 00:32 на 04.03.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация