site.btaУчилище „Асен и Илия Пейкови“ в Рим с награда от конкурса „Следи от Кирило-Методиевото дело по света“

Училище „Асен и Илия Пейкови“ в Рим с награда от конкурса „Следи от Кирило-Методиевото дело по света“
Училище „Асен и Илия Пейкови“ в Рим с награда от конкурса „Следи от Кирило-Методиевото дело по света“
Снимка: Българско училище „Асен и Илия Пейкови“ в Рим

Българското училище „Асен и Илия Пейкови“ в Рим получи специална награда от Кирило-Методиевския научен институт при БАН и Асоциацията на българските училища в чужбина. 

Учебното заведение е отличено след участието си в Международния ученически конкурс „Следи от Кирило-Методиевото дело по света“, стана ясно от публикация на образователното средище във Фейсбук. 

Наградата бе връчена на възпитаниците на училището за екипен проект. 

„За нас е чест и отговорност да пазим святото дело на нашите първоучители!“, написаха от учебното заведение в социалната мрежа. 

Международният ученически конкурс „Следи от Кирило-Методиевото дело по света“ се осъществява с подкрепата на Изпълнителната агенция за българите в чужбина. Той е организиран от Кирило-Методиевският научен център при БАН, част от консорциума на Центъра за върхови постижения „Наследство БГ“, и Асоциацията на българските училища в чужбина.

В конкурса са предвидени 3 категории – изследователски проект, есе или кратък разказ на тема „По следите им“ и рисунка на тема „Българските азбуки“.

Конкурсът дава равен достъп за участие на всички деца от българските мигрантски общности по целия свят.

/ЙК/

В допълнение

Избиране на снимки

Моля потвърдете избраните снимки. Това действие не е свързано с плащане. Ако продължите, избраните снимки ще бъдат извадени от баланса на вашите активни абонаментни пакети.

Изтегляне на снимки

Моля потвърдете изтеглянето на избраните снимката/ите

news.modal.header

news.modal.text

Към 23:58 на 18.05.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация