site.btaДеца от училище „Св. св. Кирил и Методий“ във Великобритания учиха за живота на Христо Ботев

Деца от училище „Св. св. Кирил и Методий“ във Великобритания учиха за живота на Христо Ботев
Деца от училище „Св. св. Кирил и Методий“ във Великобритания учиха за живота на Христо Ботев
Снимка: Българско училище „Св.св. Кирил и Методий“ Уотфорд / Фейсбук

Баладата „Хаджи Димитър“ на Христо Ботев разглеждаха в клас ученици от Българското училище „Св. св. Кирил и Методий“ в Уотфорд, Великобритания, през първите два учебни дни от новата година. 

Децата се запознаха и с по-важните факти за живота на българския революционер по повод 175-годишнината от рождението му, стана ясно от публикация във Фейсбук страницата на учебното заведение. 

Най-големите ученици (6.-8. клас) си припомниха и основни граматични, правописни и пунктуационни правила при редактирането на текст. Децата във втори клас определяха род и число на съществителните, правиха и преразказ на приказка. 

През изминалата седмица учениците се включиха и в часовете на кръжоците по народни танци. В образователното средище започна и подготовката за мартенското тържество.

Българското училище „Св. св. Кирил и Методий“ в Уотфорд е основано през септември 2013 година по инициатива и под ръководството на Галина Джап. Целите на училището са да съхрани българския език и култура и да се превърне в средище на българската общност в Уотфорд и района. То съществува 2 години на самоиздръжка. От 2015 год. е лицензирано от Министерството на образованието и науката по програмата "Роден език и култура зад граница". От учебната 2016/2017 година училището е регистрирано в списъка на българските неделни училища в чужбина. 

/ЮХ/

В допълнение

Избиране на снимки

Моля потвърдете избраните снимки. Това действие не е свързано с плащане. Ако продължите, избраните снимки ще бъдат извадени от баланса на вашите активни абонаментни пакети.

Изтегляне на снимки

Моля потвърдете изтеглянето на избраните снимката/ите

news.modal.header

news.modal.text

Към 05:42 на 02.10.2023 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация