site.btaИва Лазарова: В последните няколко кампании се наблюдава тенденция за все по-нарастващи вложения за медийна реклама

Ива Лазарова: В последните няколко кампании се наблюдава тенденция за все по-нарастващи вложения за медийна реклама
Ива Лазарова: В последните няколко кампании се наблюдава тенденция за все по-нарастващи вложения за медийна реклама
Ива Лазарова - изпълнителен директор на Института за развитие на публичната среда, Снимка: Димитър Абрашев, БТА
В последните няколко кампании се наблюдава тенденция за все по-нарастващи вложения за медийна реклама. Това може да се дължи на факта, че кандидатите за избираеми позиции се чувстват по-комфортно, представяйки идеите си посредством платени и основно безкритични ПР материали и медийни форми, отколкото в директни срещи с избиратели по време на предизборни събития, каза в интервю за БТА Ива Лазарова - изпълнителен директор на Института за развитие на публичната среда (ИРПС).

За да прочетете цялата статия

Абонирайте се Влезте във Вашата БТА

Продължете да четете с абонамент

Вижте условията

/РН/

Потвърждение

Моля потвърдете купуването на избраната новина

Към 15:53 на 17.05.2025 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация