Министерство на образованието и науката – Прессъобщение

site.btaБлизо 500 деца, ученици и учители се включиха в благотворителен великденски базар в МОН

Близо 500 деца, ученици и учители се включиха в благотворителен великденски базар в МОН
Близо 500 деца, ученици и учители се включиха в благотворителен великденски базар в МОН

Близо 500 деца, ученици и учители се включиха в благотворителен великденски базар в МОН. Министърът на образованието и науката Галин Цоков откри събитието, а сред официалните гости беше и министърът на културата Найден Тодоров. 

„Правим тази инициатива, за да покажем таланта на българските деца, а те демонстрират изложба на творчеството, изкуството и практическите умения“, каза проф. Цоков. Той благодари на учителите и родителите, които също са участвали в подготовката. „Базарът е показателен за силата на творчеството, на правенето, за това че нашите деца и ученици са търсещи и творчески личности“, допълни министърът.

Министър Цоков посети всички щандове, включи се в благотворителните каузи и разговаря с деца и учители. Той акцентира, че творбите на децата отправят послание за по-щастливо бъдеще, свързано с възможността за развитие, включително в рамките на образователната система. 

Базарът бе открит с музикални изпълнения за Лазаров ден на момичета от 191 ОУ „Паисий Хилендарски“ в село Железница, които бяха с автентични носии, носени и от техните баби и дядовци преди десетилетия и съхранени в семействата им до днес. 

Благотворителната инициатива обхвана и двата етажа на министерството, като на общо 60 щанда бяха разположени творби, хранителни продукти и различни ръчни изделия на детски градини и училища от шест области – София-град, София-област, Кюстендил, Смолян, Перник и Благоевград. Гости на събитието бяха началници на РУО, директори на училища и социални партньори.

 

 

news.modal.header

news.modal.text

Към 10:08 на 16.05.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация