site.btaМинистерството на образованието и науката откри HelpDesk - Национален мониторингов център за училищата

Министерството на образованието и науката откри HelpDesk - Национален мониторингов център за училищата
Министерството на образованието и науката откри HelpDesk - Национален мониторингов център за училищата
Снимка: Министерството на образованието и науката
В Министерството на образованието и науката (МОН) вече работи HelpDesk - Национален мониторингов център, който подпомага системните и училищни администратори в страната във връзка с използването на електронните платформи и ресурси за обучение. Информация и консултация се предоставя чрез безплатна телефонна линия с номер: 070010241, или през Microsoft Teams, съобщи пресцентърът на МОН. ИТ експерти отговарят на въпроси всеки работен ден от 8:00 до 17:00 часа. Те дават разяснения за ИТ инфраструктурата на МОН, работата с електронните устройства, предоставени от министерството, а така също с електронните профили в системата на образованието @edu.mon.bg и платформите за дистанционно обучение, подсигурени от МОН. Приемат се запитвания за предоставяне на безплатни Microsoft лицензи, за единната информационна система за изпити и прием, за Националната електронна информационна система за предучилищно и училищно образование (НЕИСПУО) и други.

За да прочетете цялата статия

Абонирайте се Влезте във Вашата БТА

Продължете да четете с абонамент

Вижте условията

/ТС/

news.modal.header

news.modal.text

Към 10:21 на 11.06.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация