site.btaУчилище „Иван Вазов“ в Престън и Ланкастър постави пощенска кутия, в която българските деца могат да пускат своите писма до Дядо Коледа

Училище „Иван Вазов“ в Престън и Ланкастър постави пощенска кутия, в която българските деца могат да пускат своите писма до Дядо Коледа
Училище „Иван Вазов“ в Престън и Ланкастър постави пощенска кутия, в която българските деца могат да пускат своите писма до Дядо Коледа
Снимка: Фейсбук/Българско училище „Иван Вазов“ в Престън

Българското училище „Иван Вазов“ в Престън и Ланкастър постави пощенска кутия, в която българските деца могат да пускат своите писма до Дядо Коледа. Това става ясно от публикации във Фейсбук страницата на образователното средище.   

„Нашата пощенска кутия вече очаква всички български деца, които все още не са изпратили своето писмо до Дядо Коледа. Всяка събота в Ланкастър и всяка неделя в Престън мъниците могат да пуснат в нея своите желания, а на коледното ни тържество добрият старец лично ще им ги донесе“, посочват от учебното заведение.   

По-рано от училището съобщиха, че дават телефонния номер на Дядо Коледа. Телефонът е достъпен за всички български деца, като обаждането се таксува според абонаментния план на обаждащия се. Идеята е децата да бъдат зарадвани, съобщиха от просветното средище в социалната мрежа. 

„Изпращането на писма и обаждането до Лапландия са за всички деца, не само за наши ученици. Това е жест, с който се стремим да зарадваме децата и да им подарим радост, усмивки и коледно настроение“, добавят от учебното заведение.  

Както БТА писа,  училище „Иван Вазов“ в Престън е създадено на 19 септември 2021 година. Предметите, които се изучават в него, са български език и литература, история на България и география в частта, която се отнася до България. Тази година българското училище в Престън откри и филиал в град Ланкастър.

/ЙК/

news.modal.header

news.modal.text

Към 00:50 на 01.11.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация