site.btaРЗИ – Перник награди победителите в ученическия конкурс за дигитален плакат „Алкохолът през моите очи“
Регионалната здравна инспекция (РЗИ) – Перник награди победителите в конкурса за дигитален плакат „Алкохолът през моите очи“, съобщиха от управата на РЗИ.
Първо място спечели творбата на дванадесетокласничката Белла Александрова от Средно училище с разширено изучаване на чужди езици (СУРИЧЕ) „Д-р Петър Берон“. Това съобщи по време на церемонията в инспекцията главният инспектор в Дирекция „Обществено здраве“ към РЗИ – Анна Василева. На второ място е класирана Цветелина Кирилова, също от 12. клас на СУРИЧЕ, а третото място зае Иво Димитров от 11. клас на Професионалната гимназия по техника и строителство (ПГТС) „Арх. Йордан Миланов“.
В конкурса участваха над 40 деца от 11 училища в Пернишка област. Освен призовите места бяха връчени 26 поощрителни награди, а всички участници получиха грамоти.
Анна Василева уточни пред БТА, че конкурсът е насочен към ученици от 8. до 12. клас и цели да стимулира критичното и визуалното мислене по темата за алкохола сред подрастващите. Авторите имаха възможност да предадат своето послание чрез визуално изразно средство, което е достъпно за връстниците им. Темите включваха вредите от алкохола, алтернативи на пиенето, натискът от страна на връстниците, правото на личен избор и други.
„Благодаря на всички вас, които прегърнахте идеята на РЗИ – Перник да направим нещо ново и различно. Искахме да видим как интересните неща, които създавате, могат да се канализират в нещо смислено и красиво. Благодарение на вашите творби успяхме да видим вредите от алкохола през едни други очи“, каза още Анна Василева.
Журито включваше: зам.-директора на РЗИ – Перник д-р Стела Димитрова, директора на Дирекция „Обществено здраве“ – Явор Чушев, инспекторите Анна Василева и Юлия Михайлова, както и художничката Марина Карамфилова, автор на визията и логото на Международния фестивал „Сурва“.
От инспекцията се бяха погрижили да изработят индивидуални чаши с плаката на наградения, както и платнени торбички с неговия постер. Целта е посланията и идеята да достигнат до по-широка аудитория и да получат по-голяма популярност, уточни Василева.
/ХК/
Потвърждение
Моля потвърдете купуването на избраната новина